Linkedin Summary Types (About Section)

Τι είναι το About Section στο LinkedIn;

Μετά την επαγγελματική σας ιδιότητα κάτω από το ονοματεπώνυμό σας, το About Section είναι η πιο σημαντική ενότητα στο προφίλ σας. Εμφανίζεται κάτω από τη φωτογραφία σας και είναι το πρώτο που βλέπει κάποιος μπαίνοντας στο προφίλ σας. Έχει όριο 2.600 χαρακτήρες που πρακτικά σημαίνει ότι έχετε περί τις 370 λέξεις περιθώριο για να αγγίξετε το κοινό σας με το προσωπικό σας αφήγημα και να τους κάνετε μια καλή πρώτη εντύπωση πριν δουν το υπόλοιπο προφίλ σας. Είναι το ιδανικό σημείο για να κατανοήσει κάποιος τον επαγγελματικό σας στόχο και πώς αυτός σχετίζεται με το επαγγελματικό παρελθόν σας.

Για τους/τις υψηλά εξειδικευμένους/ες επαγγελματίες η ενότητα αυτή δίνει το βήμα να τονίσουν την εξειδίκευσή τους και άλλες σημαντικές πτυχές της προσωπικότητάς τους

Για τους/τις πολυπράγμονες να δώσουν το στίγμα τους για το πώς μπορεί να αξιοποιηθεί η πολυποίκιλη εμπειρία τους

Για αυτούς/ες που κάνουν αλλαγή καριέρας τους δίνει την ευκαιρία να μιλήσουν για τις μεταβιβάσιμες ή οριζόντιες δεξιότητές τους

Για τους επιχειρηματίες και αυτοαπασχολούμενους να παρουσιάσουν το όραμα της εταιρίας τους ή τα προσφερόμενα προϊόντα/υπηρεσίες με το προσωπικό στίγμα (με το εταιρικό θα το κάνουν στο LinkedIn Company Page)

Για τους/τις νεοεισερχόμενους/ες στην αγορά εργασία να μιλήσουν για τις επαγγελματικές τους φιλοδοξίες


Τι μορφή πρέπει να έχει το δικό μου About Section στο LinkedIn;

Κατά τη σκιαγράφηση του προφίλ σας με τον/την Εξειδικευμένο/η Σύμβουλο, συναποφασίζουμε για το ποια είναι η ιδανική ρητορική για το προσωπικό σας αφήγημα, πάντα σε συνάφεια με τους στόχους σας, την προσωπικότητά σας, αλλά και τον κλάδο στον οποίο κινείστε. Ενδεικτικά μπορείτε να επιλέξετε από τους 4 παρακάτω τύπους ή να θελήσετε να σας ετοιμάσουμε μια μίξη στοιχείων αυτών:

Σύντομο και περιεκτικό προσωπικό αφήγημα σε α’ πρόσωπο που συνοψίζει έτη εξειδικευμένης εμπειρίας με συναφείς δεξιότητες και λέξεις κλειδιά στο τέλος. Ιδανικό για υψηλά εξειδικευμένα προφίλ επαγγελματιών με γραμμική σταδιοιδρομία.

Αφήγημα σε γ’ πρόσωπο που συνοψίζει το ενδιαφέρον για τον τομέα με τις κινήσεις που εντέχνως φαίνεται να έκανε ο υποψήφιος για να προωθήσει στοχευμένα τη σταδιοδρομία του.

Προσωπικό αφήγημα με συνυφασμένο την αποστολή του/της επαγγελματία μέσα από το επάγγελμά του. Ξεκινά με μια τοποθέτηση – δήλωση και αμέσως πλέκει με μεταφορά τον δικό του ρόλο. Συνεχίζει με παρουσίαση για το τι κάνει με χρήση απλού λεξιλογίου. Στην 3η παράγραφο κάνει συγκεκριμένη την επαγγελματική ιδιότητα, το όνομα του ερφοδότη και χτυπητά brands του χώρου για να δώσει έμφαση. Κλείσει με εξειδικεύσεις.

Προσωπικό αφήγημα σε α’ ενικό που εντέχνως συνδέει ένα βίωμα με χαρακτηριστικά προσωπικότητας και ταλέντα σημαντικά για τη θέση – στόχο.